Mezi rokem 2020 a 2021 vyrostla hodnota trhu s kosmetickými produkty o pět procent. Na první pohled to nevypadá jako moc, ale v době, kdy jsme byli všichni zavření mezi čtyřmi stěnami a naopak se čekal propad, je to fascinující číslo. A analytici předpovídají ještě strmější růst krize nekrize. Protože rtěnku potřebuješ vždycky. A jak jsme zjistili minulý rok k ní do košíku přihodíme i antibakteriální gel, mýdlo a svíčku.

V dalším dílu podcastu Trendspotting HN probereme třeba to, že kosmetický průmysl začíná být konečně inkluzivnější. Ke slovu se dostávají různé typy postav, barev pleti nebo pohlaví. Ekologie navíc dorazila z pleťové péče i do dekorativních produktů, a tak si třeba už i v Česku můžete nechat vytřídit svou make-up taštičku. Probereme opět nové pojmy jako „maskne“, „jeck“ nebo „guasha“ a nakonec zkusíme nahlédnout do křišťálové koule a tipnout si, jaké další fenomény budoucnost přinese. 

Nejnovější díl a také předchozí epizody podcastu Trendspotting si můžete poslechnout na našem webu v sekci Podcasty a také v mobilních aplikacích Spotify nebo Apple Podcasts.