Poslední rok nazývali mnozí gastronomičtí nadšenci rokem „vlažného jídla”. Donáškové služby sice vzkvétaly, zážitek z pokrmů však výrazně pokulhával. Fine-diningové restaurace tak neúnavně přemýšlely, jak udržet kvalitu a překlopit luxus takzvaně „do ruky”. Papírové krabičky zkoušeli šéfkuchaři nahradit stříbrnými a na hranolkách jste mohli ochutnat třeba strouhaný lanýž. Za zavřenými dveřmi a mezi čtyřmi stěnami bytu zmizelo také tradiční rozdělení jídel podle denní doby a ve slovnících se objevila nová slova jako „linner”, „snackification” nebo „bread art”.  

V druhém dílu podcastu Trendspotting HN si tyto a mnohé další pojmy rozebereme a odhalíme mnohdy ne tak překvapivé tendence, které se za nimi skrývají. Nezapomeneme ani na ekologii a biohacking – tentokrát prozkoumáme, jak ulevit rozvířené mysli pomocí noční zmrzliny či nealko drinku. A napijeme se také koktejlu, jež vznikl na základě parfému české niche značky Pigmentarium. 

Nejnovější díl a také předchozí epizody podcastu Trendspotting si můžete poslechnout na našem webu v sekci Podcasty a také v mobilních aplikacích Spotify nebo Apple Podcasts.