Zásilkovna Simony Kijonkové dál zrychluje, za první čtvrtletí letoška utržila 1,1 miliardy a její šéfka bilancuje. „Když bych měla sama sobě nastavit za poslední dva roky zrcadlo, tak potřebujeme vylepšit servis o zákazníka, systém reklamací. Vím, že tam máme úzké hrdlo, nebudu se vymlouvat. A osobně se tomu teď velmi věnuji,“ říká v Ranním brífinku Simona Kijonková. Dále se dozvíte, jestli je lepší elektrická Škoda Enyaq, nebo Volkswagen ID.4 a co je „nová“ karlovarská losovačka.

Poslechněte si celý náš podcast Ranní brífink. Držíme v něm krátký formát kolem deseti minut, právě tak na cestu do práce nebo k rychlé kávě, když jste na home officu. A budeme rádi, když si nás každé ráno najdete na webových stránkách HN nebo ve svých oblíbených podcastových aplikacích.

Nejnovější díl Ranního brífinku a také epizody dalšího podcastu Poprvé si můžete poslechnout na našem webu v sekci Podcasty i v mobilních aplikacích Spotify nebo Apple Podcasts.

Související
Související